Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~urg | użytkownik

imię i nazwisko adrestego nie ma na mapie zarejestrowany29.08.2008 @09:48:23 ostatnio na stronie02.06.2016 @14:25:25

PUBLIKACJA POW 500kb = http://urg.deviantart.com

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

______------------------------__....::: 23 :::....__------------------------______

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwurg23.wordpress.com Gadu-Gadu5900703
digarty861 komentarze9204 posty na forum63 newsy1

komputer / sprzęt
23

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~reinkarnacja    02.02.2011 @22:27:08
ten kac to już chyba masz od kilku dni jak widzę
z dupy możesz wszędzie pisać:D
~ultramarine    02.02.2011 @08:59:44
wybacz ciężko tam nie powtarzać kadrów
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~ultramarine    29.01.2011 @11:25:24
hahahadzieki jezu..boję się tego wyjazdu już!

A co do Zbycha,zna się chłopina,zna Każdy lubi to co chce.. a Tyś mu też cisnął z portretamimoże się odgrywa:P

Swoją drogą-to EC SZ. nadal??
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~ultramarine    26.01.2011 @11:43:57
i dobrze lepiej natrzaskać z 15 kadrów niż się potem wkurzać w domu,że się spieprzyło i pojechało się na darmo.. wolałam zastosować technikę zapobiegania nerwom:D
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~Zbyszek2    25.01.2011 @18:44:55
cieszę się, że Cię inspiruję
~algirdas    25.01.2011 @07:44:11
tak jakoś mi w głowie zaświatło
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~ultramarine    23.01.2011 @11:34:04
a jak! tylko z nami taka jazdaa reanimacje w gratisie od siostry Marinki
kurde,a ja po kawie z Dzz na wieczór nie mogłam spać.
za to się naszym wyłażeniem z auta ciągle załatwiłam,bo smarkam i zdycham.
wypad udany,choć faktycznie brak swobody trochę dał po dupie,no i nie wszystko widzieliśmy.ale i tak zacieram ręce na Twoje kadry,bo coś czuję że bedzie dobra seria. ja ze swoich zadowolona bardzo
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~sotabrab    23.01.2011 @00:27:01
ok jak wsadzę ciebie jko ducha to będzie jedyny kadr z którego będziesz zadowlony :P
~ultramarine    22.01.2011 @23:26:58
gruby trip,i grube 8h w aucie.nie ma co. dojechał bez przygód:D?
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~dzz    18.01.2011 @10:21:41
niestety tylko te budynki są dostępne
~Murderdoll17    14.01.2011 @09:01:05
dzięki
_______
"Victims, aren't we all ?"
~algirdas    13.01.2011 @10:32:30
siakieś takie mocniejsze te hdry mi się wydają, a może ja za dużo piję? ;]
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~MBurczyk    11.01.2011 @10:02:17
Pewnie znowu gdzieś przepadniesz :D
~ultramarine    07.01.2011 @08:34:56
hehe no właśnie chyba w pionie byłoby git,bo w pierwszym momencie to kurde nie wiedziałam w którą stronę głowę przekręcić,coś jakoś nie tak. ale foto i tak dobre. a z pzp to się pomyśli na wiosnę.. nadal mam ochotę tam wrócić4 raz będzie.
ostatnio edytowane: 2011-01-07 08:36:58
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~Murderdoll17    02.01.2011 @13:58:48
dziękuję
_______
"Victims, aren't we all ?"
~duck2300    01.01.2011 @19:22:50
chyba najbardziej jednorodna i świadoma galeryja jaką tu spotkałem. tak trzymaj. pozdrawiam
~dobryziom    01.01.2011 @11:06:38
jaros95 ?? nie znaju
~tandetaa    31.12.2010 @17:23:04
to nie jarek

on sie wylogowywuje o okreslonych godzinach, pamietasz?
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~tandetaa    31.12.2010 @10:35:27
dziekoweczka i wzajemnie!
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~tandetaa    31.12.2010 @09:56:07
no ciasne ale po co szerzej, postav jest cala, tło nieciekawe...
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~Zbyszek2    30.12.2010 @14:29:53
polecam się
~tandetaa    29.12.2010 @11:21:32
czemu 23?
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~Murderdoll17    29.12.2010 @08:24:18
jeśli była, to tak. dzięki
_______
"Victims, aren't we all ?"
~tandetaa    26.12.2010 @11:17:44
dziekujemy

wzajemnie

_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~frustra    22.12.2010 @22:19:50
no w sumie coś tam piaskowego się przewala - ale tak to szaro, nudno :p
_______
"W cieniu można zobaczyć więcej, niż istnieje w rzeczywistości: w cieniu jest wszystko, o czym pomyślisz, czego pragniesz, czego się boisz."
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 37 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt